伊旺麥奎格

急,今天要→紅磨坊-伊旺麥奎格-YOUR SONG的中文翻譯

我已經有英文的了

可是我要中文翻譯。

希望大家多幫忙。

Your songMy gift is my songAnd this one's for youAnd you call tell everybodyThat this is your songIt maybe quite simple byt Now that it's doneHope you don't mindHope you don't mindThat I put down in wordsHow wonderful life is now you're in the would Sat on the roofAnd I kicked off the mossWell some of these fosses were thereThey get me quite crossBut the sun's been kind While I wrote this songIt's for people like you that Keep it turned onSo excuse me for forgettingBut these things I doYou see I've forgotten If they're green or they're blueThe only thing is But I really love youYou are the sweetest starsI've ever seenAnd you can tell everybodyThis is your songAnd maybe it quite simple butNow that's it's doneI hope you don't mindI hope you don't mind that I put down in worldHow wonderful life is now you're in the worldI hope you don't mindI hope you don't mind that I put down in wordsHow wonderful life is now you're in the world
Your song 你的歌My gift is my song 我的禮物是我的歌And this one's for you 而這是要獻給你的And you call tell everybody 你可以告訴每個人That this is your song 那就是你的歌It maybe quite simple byt 它可能相當的簡單Now that it's done 但是現在它已經完成了Hope you don't mindHope you don't mind 希望你不要介意That I put down in words 我在話語裡說明了How wonderful life is now you're in the would現在世界上有了你是多麼美好的生活Sat on the roof 坐在屋頂上And I kicked off the moss 我踢開苔癬Well some of these fosses were there 有一些護城河在那裡They get me quite cross 它們使我難以穿越But the sun's been kind 但是太陽依舊是善心的While I wrote this song 當我在寫這首歌時It's for people like you that 它就像你為人們做的那樣Keep it turned on 持續的照耀著 So excuse me for forgetting 所以原諒我難忘記But these things I do 這些我做過的事情You see I've forgotten 你看到了我已經忘記If they're green or they're blue 它們是綠色的或藍色的囉The only thing is 唯一的一件事就是But I really love you 我真的愛你You are the sweetest stars I've ever seen 你是我看過最甜美的星星And you can tell everybody 你可以告訴每個人This is your song 這是你的歌 And maybe it quite simple but 它可能相當的簡單Now that's it's done 現在它已經完成了I hope you don't mind 我希望你不要介意I hope you don't mind that I put down in word 我希望你不要介意我在話語裡說明了How wonderful life is now you're in the world現在世界上有了你是多麼美好的生活I hope you don't mind 我希望你不要介意I hope you don't mind that I put down in words我希望你不要介意我在話語裡說明了How wonderful life is now you're in the world 現在世界上有了你是多麼美好的生活 參考資料 自己翻的
你的歌。

我的禮物是我的歌。

以及為你的這個。

你叫告訴每人。

這是你的歌。

或許的它十分簡單的byt。

既然它被做。

希望你不介意。

希望你不介意。

我用話放下。

現下生活

你在多極好方面將。

坐在屋頂上。

並且我開始苔蘚。

好一些的這些fosses在那裡。

他們為我拿到完全十字架。

但是太陽友好。

當我寫這支歌時。

它是給象你一樣的人們那 保持它被取決于。

因此原諒我忘記。

我做的但是這些事情。

你看見我已經忘記。

如果他們無經驗或者他們憂郁。

唯一的事情是。

但是我真的愛你。

你是最漂亮的星。

我曾經看見。

並且你能告訴每人。

這是你的歌。

以及不過的或許它完全單純。

現下那是它被做。

我希望你不介意。

我希望你不注意我在世界放下。

生活現下多么令人驚嘆你在世界上。

我希望你不介意。

我希望你不注意我用話記下。

生活現下多么令人驚嘆你在世界上。


**給你的歌** 我的才華就是我的歌 而這首歌是寫給你的 你可以告訴所有人 這是屬於你的歌 也許平凡無奇但 現在我已將它完成 希望你不介意 我希望你不會介意 我將它寫成文字 生活變的如此美好 當你出現在我的世界裡 坐在屋頂 踩死了不少的青苔 因為有些詞藻 讓我苦惱 所幸陽光和熙 在我寫這首歌的時候 經由你的歌喉 賦予它生命 所以請原諒我的渾然忘我 但我做的這些事 你瞧我已經忘了你雙目的顏色 是碧綠還是湛藍 我想說的是 我真的愛著你 你那閃著星光的雙眼 是我見過最甜美的 你可以告訴所有人 這是屬於你的歌 也許平凡無奇但 現在我已將它完成 希望你不介意 我希望你不會介意 我將它寫成文字 生活變的如此美好 當你出現在我的世界裡 希望你不介意 我希望你不會介意 我將它寫成文字 生活變的如此美好 當你出現在我的世界裡

hurts wonderful life,wonderful life歌詞,how wonderful life,wonderful life中文歌詞,wonderful life歌詞中譯,hurts wonderful life 歌詞,gwen stefani wonderful life,black wonderful life,wonderful life 翻譯,juju wonderful lifewonderful life,翻譯,中文,希望,kicked off,excuse me,byt,這是你的歌,我真的愛你,love youYou

歌詞|找歌|西洋歌|曲風|歌手|嘻哈|樂團|流行音樂|音樂劇|翻譯|Remix|音樂會|BoA|夜店|團體|情歌|BLUE|電影配樂|HIP HOP|歌名|歌曲排行榜|主題曲|英文歌|聯合公園|碧昂絲|老歌|鈴聲|MV|舞曲|饒舌|

伊旺麥奎格
參考:http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1405112505449如有不適當的文章於本部落格,請留言給我,將移除本文。謝謝!
arrow
arrow

    玩樂天下 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()